Strategie
De strijd om de klant winnen
Workshops

Alle workshops worden op maat gemaakt. In overleg met u stellen we de leerdoelen vast en stemmen we af wat er nodig is om die leerdoelen te bereiken. We gaan uit van wat er op dat moment in uw situatie relevant is.

 

Alle workhops kenmerken zich door een hoge mate van interactiviteit. De dialoog wordt opgezocht.

 

We versterken enorm wat u al goed doet en samen onderzoeken we of en hoe het beter kan.

Workshops strategie
Bedenk een winnende strategie, die voldoet aan 5 criteria

 

  1. U realiseert meer toegevoegde waarde voor uw klanten.

  2. U creëert betrokken medewerkers.  

  3. U trekt meer nieuwe klanten aan dan uw concurrenten. 

  4. U realiseert meer omzet en winst.

  5. U ervaart meer plezier en voldoening.

Een elftal in balans
Winnen is kiezen

We onderkennen een elftal kritische succesfactoren.

Hoe laat u dat elftal zo goed mogelijk met elkaar samenspelen?

Een warming-up voor strategisch denken.

 

Lees verder

De strategie is uw unieke invulling wat beter is voor alle belanghebbenden. Omdat de mogelijkheden bijna onbeperkt zijn, maakt u tijdens het proces om de strategie te bepalen, heldere keuzes. Voor die wel en voor die niet. Dat doe ik wel en dat niet. Zo ga ik het doen en zo niet.

 

Lees verder

Een innovatief business 
model ontwerpen

De strategie bepalen is één ding, de strategie uitvoeren is iets anders.

Bedenk een plan: wat staat ons te doen om de strategie uit te voeren en daarmee duurzame en winstgevende groei te realiseren.

 

Lees verder

Workshops verkoop
Workshop leiderschap
Weet wat je klant wil

Als u weet waar de klant naar op zoek is, dan hebt u al 90% gewonnen op weg naar de opdracht. 

 

Hoe weet u waar uw klant naar op zoek is? Klanten vertellen pas over hun problemen en wat hen echt bezig houdt, als zij de adviseur vertrouwen, deze voldoende veiligheid gecreëerd heeft en de juiste vragen stelt.

 

Lees verder

Uw advies verkopen

Hoe leuk is het om goed te leren adviseren en verkopen?

 

Hoe fijn is het niet in staat te zijn de klant te helpen bij de realisatie van zijn doelstellingen.

 

De klant is u dankbaar en ziet u als een gewaardeerde gesprekspartner.

 

Lees verder

Verbindend leiderschap

Voelt u het verschil als u in verbinding bent met uzelf en anderen en als u uit verbinding bent? Een wereld van verschil.

 

In het ene geval verloopt alles vanzelfsprekend en moeiteloos en beschikt u over een onuitputtelijke energie en in het andere geval schijnt niets te lukken.

 

Lees verder

Darts Business Development BV

Nico de Vrij

Jan van Ghestellaan 8

3054 CH Rotterdam

Telefoon: 010-4610587

Mobiel: 06-43029853

Mail: info@dartsbusdev.nl

  • LinkedIn - Black Circle
  • Facebook - Black Circle
  • Twitter - Black Circle

© 2016 Darts Business Development BV